Thursday 12 December 2013

cintaku terputik saat 2 jam.

Assalamualaikum..
hai..

haaa, macam best je , macam sedap je tajuk kat atas nung. hahahahaha. gile, memang ngek kut aku. angau dengan si dia sampai sekarang, ntah sampai bila-bila kut.

hahahahaha.
2 jam
cinta aku terputik .

korang penah kena tak dengar cinta pandang pertama ? dan korang rase cinta pandang pertama korang wujud ke tak ? OMG.

idk ni ke nama cinta pandang pertama aku, tapi nak kate pandang pertama, tak kut, huhuhuhu.
tapi kan, nak dijadikan cerita, tadi mase teman kawan aku, omg, aku terjumpa mamat sorang ni. memang stylo. hati aku terus cair weh, memang cair, memang rasa nak terpengsan pun ado. tapi babe, kawal lah wehh, takkan nak pengsan depan ramai orang. double omg, malu, malu, malu.


actually aku dah jumpa dengan pujaan hati aku ni pagi-pagi lagi, masa tu dalam pukul 9.00 pagi, dan masa tu, dia tengak check up apa ntah. dari jauh aku tengok dia, hehehe. dan buat kali pertama aku pandang dia, Ya Allah, indah sungguh ciptaanMu. hati aku tetiba dup dap dup dap dup dap. ape halnya aku taktahu. tapi, si dia memang stylo, tinggi.

and yes, aku suka jejaka tinggi sebab aku ni pendek ok. pendek. hahaha.
bila berdampingan dengan si tinggi, macam suwit gituu. cewahhh~ HAHAHAHAHA

lepas dia buat check up, dia terus blah, aku ingatkan aku tak jumpa dia balik dah, hmm, sedih. hanya mampu berusra dalam hati je. cintaku beberapa minit kut masa ni. tapiiiiiiiiiiiiii, alhamdullilah,  last-last,

tak ku duga,
tak ku sangka,

akhirnya berjumpa balik, dalam pukul 12 tengahari lebih macam tula, aku terperasan si dia, aku apa lagi, gelabah tak tentu pasal. aku terus tengok dia, tapi tengok dia dari sisi lah. hmmm. jauh tu memang jauh tapi si dia tak pandang pun aku. tengah fokus sangat kut. or kalau tak pun sebab ...... hmmmmm ... yela, aku ni sape lah kan. dia ensem. mana tengok cewek macam aku ni. hm hm hm

sentap japp..................................




ahh biarlah dia nak pandang aku ke tak, apa yang pasti, aku sudah jatuh hati dekat dia. aku percaya dia mesti sudah ada girlfriend. orang seencem macam dia, takkanlah takde kan. aku tak percaya. tapi tak salah kalau aku minat dia. kan kan kan. hahahaha

aku terus-terusan memandang dia secara curi-curi. Omg, tengok dia dari sisi pun, hati aku cair bagai nak rak dah. tapi sayang, selama 1 jam setengah aku tengok dia secara curi-curi, nama dia pun aku taktahu. bukan nama je taktahu, umur dia pun aku taktahu. sayangkan. ingatkan dapat tahu nama, tapi tula, takde rezeki kut, hm hm. takpalah

tapi aku percaya, setiap pertemuan pasti sudah ditentukan oleh Allah.
dan aku berharap yang aku akan berjumpa dengan dia. SOON.
taktahu bila, hanya mampu berharap sebab hati aku separuh dah aku bagi dekat dia. HAHAHAHAHA.
nakal gile aku. hmmm.

pesanan aku untuk si dia ( huhuhu, ntah bace ke tidak dia tu, bukannya aku kenal nama fb dia pun. nama dalam i/c pun aku taktahu, cikpodahhh )

" awak, saya akan titipkan awak dalam doa saya selalu. biarlah saya tak kenal nama awak, takpa, takpa, percaya dekat ketentuan Allah. well, 2 jam kita bersua muka even awak tak penah tegur,senyum or pandang saya, it's okay, biarlah saya jadi peminat rahsia awak. till jannah, amin. kalau ada jodoh, kita pasti bertemu kembali. " aminnn.


that's all, tq sebab membaca entry kali ni. sorry ye kalau entry kali ni berbaurkan bosan. Tq again :D


No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)