Tuesday 17 December 2013

Giveaway? GA? amende tu?

Assalamualaikum..
haii..

kihkihkih. malam ni sempoi-sempoi ok. hurm hurm hurm. lepas tgk #PISA sebenarnya ni. suwit betul kan cerita pisa ni. huhuhu. novel dia pun aku ulang sampai 2 3 kali kut. tak ingat dahh~ tapi novel dia memang perhhh. aku kan kalau bab-bab novel ni, memang suka. bukan suka dah, siap gila-gila dah kalau takleh beli novel. tapi tula, keBIASAANnyalah kalau time aku tak beli novel tu, kes aku tengah nazak duit. tgh pokai ! tgh takde money money money. hurhhhhh! cuti sekolah ni, memang aku seratus peratus takde duit. kesian kesian. duit topup pun aku mitak dengan abah. HAHAHAHAHAHA. takpe, cuti sekolah, macam nilah gayanya ok.

ok, back to our entry. hm, tbh, aku langsung taktahu nak buat GA mcm mane. well, ade jugak kawan aku suh join GA ni, tapi seriously, aku langsung tak pandai nak buat macam mane. nak join, memang nak join memandangkan semua hadiah best-best, tapi tula. takpelah, takde rezeki kut.

kawan penah ajar aku macam mane nak buat GA..
tapi masa tu, aku tak serious mane lagi.,

sedih wehh.. nak nages rase,,

ape yang aku tak tahan tu, kebanyakkan GA yang ada, semua ada K-POP ok. ohmen ohmen ohmen. lagilah aku nak join. hm


p/s : dah takde ayat. stop sampai sini jela ok. bhai bhai. muahs~ kihkihkih

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)