Saturday 26 May 2012

sister asma husna ' wedding


 maybe 10 tahun yang akan datang saya duduk kt atas kerusi pelamin
ituuu:)) hiwhiw

kami bertiga .. semua cantik kan ? semua nampak cantik
dalam berbaju kurung .. yelaaa .. kami gadis melayu kan ? hehehhehe


najihah .. teman tidur saya mase
dirumah asma ..
sedak tidur dengan mereka berdua .. huhuhu




asma husna .. kawan setidur saya jugak .. sayang,terimakasih atas
semuanya semase kami tidur dirumah anda ..
bessstttt(Y)

kakak asma .. cantik kan ? first time tgok kakak asma .. muke same dengan asma ..
name un adik beradik right ? aduhaiiii


pengalaman manis mase disane banyak .. mase tidur sesame .. sepanjang saya n ghah menginap disane ... kami bertige  selalu sesame .. makan .. minum .. buat kerje .. moment yang sangat manis laaa buat saya .. dapat amek gambar dengan pengantin .. dapat posing dengan adik saya yang dua orang nieee .. huhuhu.. best sangat .. kazen asma sume baek .. cepat mesra dengan orang .. saya jadi tak kekok laaa sikit ... huhuhuhu .. mak,ayah asma layan baik .. andd cik asma husna kitew,tenz for everything honey ..

satu lagi kenangan yang amat manis mase saya stay at rumah asma ialah .. mase kite 3 orang tidur same-same .. bestt sangat .. sebelum tidur, kami wajib cerite sedikit sebanyak story .. memang bestt sebab dapat luah segale yang terbuntu lam kepale otak .. kami buat kerja same-same .. kami letak telur kt bunga telur .. besttt .. buat same-same .. kesabaran tuhhh yang paling penting mase buat sume tuwww taw .. hahahaha.. saya akan ingat sampai bile-bile kenangan ini .. =)

okeyyy laaaa .. suda mengantokkk .. byep .. salam

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)