Tuesday 15 May 2012

haii .. selamat tengahari semua

    -.-

   esokk aku exam .. exam pertengahan tahun .. nervous .. takot .. seram ... sume ader dalam jiwe aku niehh .. seriusly .. aku tak ready nak exam .. nak menghadapi dengan exam .. aku takot tersangat .. aku da taknak maen da .. fessbuk pun aku da taknak bukak .. tuk tahun nie .. aku just na fokus stadi .. sbb aku taw aku lemah laaa .. aku na fokus stadi .. aku nak fokus pade subjek yang aku lemah .. like sejarah .. sejarah aku memang takot .. dari dulu lagi ..

  aku tahu aku tak sepintar kau ... tapi tolong laaa jangan bajet sangat .. ohmaiii .. da start 'aku' da .. ohh tidakkk !!!! saya bengang niehhh .. saya akan buktikan yang saya bolehh buat .. INSYAALLAH .. kenape laaa saya rase saya sedihh tersangat hari niehh .. pelik kan saya ? setiap hari sedihh .. tak bosan ker ?? orang pandang rendah pade kelemahan saya .. saya terase hati sangat-sangat .. kelemahan saya ditunjuk-tunjuk.. malu .. sangat malu .. sape tak malu right ????

 INSYAALLAH .. saya percayekan keajaiban .. saya yakin ALLAH tolong saya .. saya insan yang sangat lemah .. saya mengaku saya sangat kerdil didepan kawan-kawan saya sume .. saya tak kisah kalau ader kawan saya taknak mengaku yang saya kawan diorang .. saya sedar siape saya .. saya ader ALLAH .. tuhan ader disisi saya .. yeah !!!!

 memang teruk pabila orang mempertikaikan kelemahan saya .. tapi itu tak membuatkan saya putus asa .. saya akan berlawan dengan niat yang baik dalam diri saya .. saya janji atas diri saya,saya akan belajar bersungguh-sungguh .. deactive fessbukk tuk 5 bulan .. ISYAALLAH .. lupekan pakwe-pakwe saya .. lupekan semua musuh-musuh saya .. saya nak belajar .. niat saya .. saya na belajar .. yang lemah .. saya nak baikikan .. jangan nak pandang rendah pade seorang perempuan yang lemah macam saya .. saya FATIN NUR THAFIEQAH BT ABDUL RAHMAN akan membuktikannya .. INSYAALLAH ..

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)