Monday 14 May 2012

jodoh aku ker ??

assalamualaikum:)

 hariniee saya na share something story dengan awk sume .. nie kisah hati saya .. sekarang saya taktaw nape saya dengan banyak sangat dugaan .. dugaan terus melanda .. saya sayang dia .. lepas mama saya, abah saya,siblings saya .. dia orang ke-4 dalam hidup saya ..

saya tak mungkin ambil bf orang .. tuw saya tahu ..n even kawan-kawan saya selalu ingatkan saya .. jgn ambil bf kawan sendiri . tapi dalam kes saya .. kawan saya tak penah couple dengan dia .. malah se dia jugak tak berkenang lansung dengam kawan saya ..

saya taktaw lam citer camne .. YA ALLAH !!! hal nie sume berlaku mase da na exam .. susah bagi saya :(

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)