Tuesday 8 May 2012

assalamualaikum ..

haii-.-

      hari niee saya nakk post something .. saya da okeyy sekarang .. even da okeyy dari dulu .. ALHAMDULLILAH .. hati saya sudahh tenang .. sudah tenang macam dulu .. tuhan ader disisi saya .. alhamdullilah .. itu yang saya nakk .. itu yang saya impikan .. doakan saya and kekawan saya terus berada dalam keadaan yang baik .. seriusly saya cakap,saya tak suke gaduhh .. saya paling benci gaduh ,, gaduh paling saya benci .. saya harap saya terus berada dalam keadaan yang baek ..
okeyyyy  .. saya da okeyyy  .. for 3 bestari ..
u always in my heart ...
okeyyyyy .. iloveyousomuchhhhhh
       saya sayang mereka .. saya sayang 3 BESTARI 2012 .. sampai bile-bile mereka ader di dalam hati saya .. 3 tahun bersama .. saya sayang mereka macam da adik saya sume .. really saya cakap .. susah nakk dapat kawan macam mereka .. yang caring .. yang faham keadaan sahabat .. walaupun gaduhh , tapi still berbaikk .. takpenahh bermasam muke sampai 1 bulan .. paling lame seminggu .. itulaaaa kelasss saya .. kelass yang saya paling sayang .. muahhhhh:3
     mereka adalah kawan sebenar saya .. memang betol kite selalu gaduh tapi normall laaa tuhhh kan ??? xselly setiap persahabatan tuhh mesti ade tolak ansur antare satu sama lain .. itu takk dinafikan .. urmmm .. dunno na cakap ape .. juz saya da taknak gaduhh .. yew , saya da taknak gaduhh ..

okeyyyy .. tataaaaa:) salam

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)