Monday 28 May 2012

kesedihan welcome back to me(updates blog with a tears:'(

ya tuhan ,, aku tak ingin sedihh .. tapi
kesedihan selalu menjelma kepadaku:(
kan bestt kalau hidup nie tanpa sebarang dugaan .. ohmaiii .. YA ALLAH .. saya rase tiap hari saya mengeluh .. YA TUHAN ampuni saya .. saya memang tak pandai nak bersyukur dengan ape yang telah KAU berikan kepada saya .. hidup saya kadang-kadang gembira .. kadang-kadang tak .. kenape ?? kalau boley .. saya nak memilih apa yang patut untuk saya ... kalau laaa hidup nie takde masalah .. kan besttt .. dia tinggalkan saya macam itu jeee .. kenape YA TUHAN ? saya semakin hari semakin tertekan .. saya tertekan dengan keputusan peperiksaan .. saya tertekan dengan guru saya .. saya takde tempat nak mengadu .. saya pening .. saya sakit .. saya menderita .. sume saya tanggung .. bile nak menjadi sebahagian dalam hidup saya,bukan maen cakap saya sayang awk tapi bile da menjadi pasangan saya, begitu mudah awak tinggalkan saya ..
                      saya cakap da dulu .. saya tak bijak .. saya bukan tergolong daripada budak straight A .. tolong fahami saya .. tapi keputusan saya bukan teruk mane pom .. saya masih lagi belaja .. sejarah ? saya belaja untuk jatuh cinte dengan sejarah .. saya belaja untuk menguasai sejarah .. saya berazam dengan diri saya .. tapi kenape awak tak cube pahami saya ? sume orang kate saya lemah .. kenape saya .. ape silap saya ? ape salah saya ? saya masih belajar .. tolong jangan tekan sangat kepada saya .. saya taksuke apabila dibanding-bandingkan .. saya masihh belajar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! argggghhhhhhhhhhhhhh!!! YA TUHAN .. TOLONG SAYA .. SAYA TERTEKAN YA ALLAH
                 kenape sume orang nak bandingkan saya dengan orang bijak ??? saya tak .. tolong laaa .. saya merayu .. jangan buat saya macam saya mainan .. yang tidak ade akal ... saya manusia .. saya ader hati .. hati yang mudah tersentuh .. saya nages sebab hati saya sakit .. saya nages sebab hati saya kecewe .. saya nages sebab hati saya derita .. saya nak hidup sendiri !!!!!!
                    saya tak memerlukan anda semua .. ALLAH ALWAYS BESIDE ME .. MY FAMILY ALWAYS GIVE ME A SUPPORT .. so, stay away from me !!!!! arghhh !!!! first time updates blog sambil menangis .. YA ALLAH .. SUBHANAALLAH .. kuatkan aku YA TUHAN ..

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)