Wednesday 30 May 2012

si ateng budak yang kuat menangis:)

*hoping * kan bestt if someone sanggup berdiri didepan saya sambil
memberikan bunga rose merah .. tersemyum kepadaku and menghulurkan bunga
yang saya impikan dari lelaki yang bakal menjadi *crush* ku ..
angan-angan laaaa mung nie pikah --'

hey ... saya da tak sedihh da .. let bygones by bygones .. sekarang saya just na fokus pada study je taww ,, saya sebenarnye tak suke nages ,, da air mate na kua .. na buat macam mne .. hehehe .. maybe saya pikir yang saya seorang perempuan yang lemah right ?? tapi perempuan yang lemah banyak kelebihannye taw .. hahaha .. mataku tertacap pade
adiku *yana .. yang sporting bagai .. hehehe ( kecik lagii kottt .. darjah 1 .. mne taw pape .. hehehe)

masih segar dalam ingatanku .. mase tuw saya sedihh sangat-sangat .. takde tempat yang menjadi mangse luahan saya ..
akak takde .. dan mase tuw pulak kredit saya tengah sakai .. nak fon  kawan terbaik dunie saya pun takboleyy.. tetibe:)
adik saya yana masox lam bilik and memandang ke arah saya yang sedang menangis atas katil .. dia tengok saya macam
saya nie pelik sangat .. saya da tak tahan .. saya terus menangis .. and mase tuw yana naik atas katil sambil berkate *kak, bakpe ngn kak pikah ? bakpe kak pikak nages ??* saya dengan tersemyum.. saya kate *kak ade masalah .. yana na dengar tak ?? yana dengan serte-merte angguk ..

saya pun membuke story dekat yana .. walaupun saya tahu yang yana tak akan paham apa yang saya cerite, but sokeyy at least saya boley melegakan minde,otak,badan .. kan ? dari A sampai ke Z saya cerite at yana .. sepanjang tuw , yana hanye angguk jer .. hahaha .. kelakar kan ?? tapi saya bertuah ada adik macam dia .. ambik berat pasal kakak dia .. baguss laaa tuhhh .. hati saya punn menjadi kembang .. urmmm .. taktaw .. tapi bagus jugak.. huhu ..

ayat panjang kan ? so,bace laa puas-puas ,, xoxoxoxoxox

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)