Monday 9 April 2012

alhamdullilah:))

YA ALLAH .. YA RABBI .. aku panjatkan rase kesyukuranku terhadap-MU YA ALLAH ..
 rezeki aku .. yea-II rezeki aku .. aku happy tak terkate .. aku rase macam na terlompat mase mule-II dapat taw .. ya ALLAH .. aku bersyukur sangat-II .. bende yang aku lansung tak mengharap tetibe ader didepan mate aku .. aku maen sejak pagi tadi .. sampai sekarang aku tak percaye .. YA ALLAH .. alhamdullilah .. buad kali pertame dalam hidup aku,aku dapat lappy .. lappy aku sendri .. hak milik fatin nur thafieqah binti abdul rahman .. aku janji dengan diri aku .. aku akan jage lappy aku dengan baik caranya .. aku sayang lappy aku macam aku sayang famili aku .. yeay-II ..alhamdullilah YA ALLAH ..

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)