Saturday 31 March 2012

exam ???

   serabut .. serabut .. serabut .. esop aku exam .. takod bin nervous betoll aku .. da laaa silibus da tukar .. lagii laaa aku takod .. urmmm = =' .. takod laaa .. sej mmg aku tak suke .. aku xtaw nape .. mybe sejarah pom tak suke aku .. tapi aku yakin ,, tuhan ader disisi aku .. korang tolong doakan aku oke ? xselly aku na buad betoll-betoll exam kalii niee .. aku na tunjuk kt abah aku sbb maren abah aku tertiba kate macam nie " pikahhh kene uat molek pekse abohh harap kt pikahhh sorg jer niee .. " .. urmm . sayu aku dengar .. aku kan maen opmo .. macam mne aku nak buktikan yg aku ley buad .. ? aku tkot laa .. IQ aku bukan bijokk mane pom .. bole laa setakat yang mampu .. tapi orang kate .. jangan give up sangat .. 6t ader laaa rezeki tuw .. cepat gilew mase berlalu .. bape bulan da na exam .. wahhhhh !!!!!! soooo scary !!!! 
     aku yakin aku ley buad .. amin3 .. doakan aku ye ?? .. 
tuw jer kott yang aku na bgtaw kt korang .. tong kayu sbbb sudi dengar cter aku .. byep .. salam:)

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)