Monday 26 March 2012

my twin:)



sejak akhir-akhir nie .. aku selalu moody taw .. dengan kawan-kawan aku pom aku asyik na marah jer .. tapi nasebb kawan aku paham .. mybe bendera merahh kodd .. aku cian at kembar aku .. aku selalu moody dengan dia .. yayang .. atin mintak maaf k .. yayang jgn marah atin oke .. atin sayang jah .. sayang sangat-sangat.. diri atin xmugkin hepy law xder jah disisi .. atin taw atin banyak uat jah sakit hati .. atin selalu uat perangai sejak akhir-akhir nie .. atin mintak ampun .. atib bukan sengaje .. tapi betoll .. atin xder niat lansung na marah jah jer .. nur hafizah bt zaki .. atin mintak maaf tersangat .. maap laa kembar mu inie .. yang selau bikin sakit hati .. titew sayang kembar titew .. jah jangan tinggalkan atin oke .. ? iloveyousomuchh:)

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)