Saturday 24 March 2012

temu ramah ?

haii peeps:)

ary nie aku ader cter at korang sume .. pagi tadi after aku balek dari kelas,aku and kawan-kawan aku pegi pasar tani .. korang kenal pasar tani ? pasar tani at bandar tuw .. tepi giant tuw .. xkenal kenal lagi ?? alaaaaa ==' .. at KUALA TERENGGANU .. TERENGGANU DARUL IMAN .. xkenal lagi ? urmm , ikot korang laaa .. hahahahahahahahaha .. sory mory k .. okehh go on dengan cter kite oke yayang ..
 
  lepas tuw , kite org pom pegi laa temuramah .. temuramah untuk kajian geografi pmr .. first kite org pegi satu group .. tapi ... oleh kerane ramai sangat .. so , kite pom berpisah .. berjalan 2-2 org .. aku jalan dengan kembar aku .. fizah auchack ku yayang:3 .. adik aku eisha bieber jalan dengan b .. iaitu .. siti nur nabihah:) .. aku pegi 7 org termasox aku .. fizah , tie , ca , aen , mahirah , nabihah , simah ..

  lepas dari tuw ,, mule laa operasi aku and the geng iaitu TEMURAMAH .. malu glew siot .. tapii malu-malu pom kene buad jugak laaa kan .. atas dasar keje skola kan .. buad aper malu .. ingt yayang .. malu tuw bukan care untuk berjaye .. oke yayang ??
 
   kt sane , ader mak cik/pak cik yg baek .. yang bekerjasame .. senang aku and the geng nak tanye .. adewr jugak yang kate macam nie ' sory , sy sibuk ' .. punye laaa aku and the geng malu .. tapi xpela .. naseb baek aku and the geng baek hati an ??? hehehehehehe ( sory , perasaan menambah@_@ ) tapiii banyak jugak taw maklumat yg kite org dapat .. mmg berbaloi betol aku and the geng datang at sane .. hahahahah

  lepas jer dari tuw , aku and the geng pom da malas nakk temuramah .. malu ader .. lapar pom ader .. kaki aku pom da mule na tdo .. urmmmm .. kite org pom pegi makan .. makan .. makan .. makan .. makna .. hahahahahaha .. terbaek !!!! kite org makan hot plate .. mmg power arrr .. perhhhh !!!! kenyang perut aku siot .. hahahahahaha

  lepas makan .. kite org pom sejukkan mate at giant pulak .. alang-alang da datang an .. masox teros laaa .. wakakakakakaka !!! bole tahan laaaa jugak kite org beli .. beli untuk peribadi jer .. lepas jalan-jalan .. kite org lepak at ROTI BOY CAFE .. cakap sambil makan .. huhu .. cakap-cakap rupenye kite da lewat ..

 anddd .. pastuhh , kite merancang na balekk .. aen pom coll laa ayah dia .. anddd kite pom balek dengan selamat .. ALHAMDULLILAH ... 


  okehhh .. tuw jer cerite cik fatin nur thafieqah abdul rahman harinie okeh ?? tong kayu coz reading my story .. byep yayang .. salam:)

   lepas makan

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)