Friday 23 March 2012

my story life:3

harinie .. untuk kali ke-2 aku update blog .. xselly , aku bosam .. daripade aku goyang kaki .. ngadap tv .. baek aku update blog aku .. lagi best .. uwahhhhh !!!! aku da jadikan blog aku nie as my diary .. huhu .. harinie moOd aku tetibe ingt at org tuw .. org yg kire nye penah masox lam hati aku .. bukan senang nak masox lam hati aku nie .. tapi , bile dia da masox , senang kambing dia jer na kuar balek .. kepale hotak betoiii !!! for now , without tears for men .. dulu aku penah nages sbb laki .. dan aku rase sangat-sangat tak berbaloi .. bertape gilew nyew aku an .. nages sbb laki .. tambah pulak untuk laki yg sewel .. yg tak pandai hargai org perempuan ..
               
         but , itu dulu .. start now , itew da taknak kisah sal laki .. itew da get ready untuk pmr .. itew takod bin nervous .. tapii .. itew yakin .. ALLAH ader disisi itew .. itew nak stadi kuat-kuat .. da takanak jadi nakal .. maen-maen .. itew sayang ma itew .. abah itew ..

        kisah dulu .. aku try lupekan .. let bygones be bygones .. aku da taknak ingt .. sakit jiwe , kepale , raga , batin and mindaku .. biarkan berlalu .. mase yang ader akan aku gune dengan sebaeknye ,, INSYAALLAH .. setiap jodoh , kematian , pertemuan .. sume ditangan ALLAH .. kite manusie juz bole merancang .. yang menentukannye adalah YANG MAHA ESA ..
     
fatin nur thafieqah abdul rahaman
candidate of PMR
     itew harap .. itew terus maju dunia&akhirat .. doakan itew oke ? okehhh !!! da siap .. da xder aper yang mau diceritekan lagii .. tong kayu coz reading my story .. iloveyousomuchh:3 .. salam:)

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)