Thursday 22 March 2012

ntah laaa =='

hyep guys .. !!

harinie aku bosam glew .. kt umah xder sape-2 pom .. abah da pegi KL semalam .. glew siot .. teramat rindu .. rindu dengan bebelan abah .. rindu dengan suare bising abah .. urmm,driver aku pom da tukar skrg .. nasrul muiz bin abdul rahman .. sekarang buad hari ke-2 .. tarikh 22/3/2012 telah secare rasmi nyew jadi driver aku .. abah xder .. bese nyew abah jer amek aku .. nie .. alih-alih mamat tuw amek aku .. tapi xpe jugak .. sekurang-kurang nyew abang aku nie amanh pade abah aku .. kena hantar aku pegi tuisyen .. aku baru ingt xnak pegi tuisyen,alih-alih abah da serahkan tugas driver kat abang aku .. urmm ==' .. muiz ,, muiz ,, muiz .. xselly dia baek .. baek sangat ,, walaupun garang macam arimau .. tapi sokey laa .. dia kan abang .. mmg patot dia marah kalau aku buad sewel aku .. dia nakal at sekolah .. dan aku taw tuw .. tapi masalah nyew nape org na amek kesempatan atas diri dia .. sume kawan dia aku tgop macam nak amek kesempatan jer .. aku xnak laa macam tuw wehhh .. segilew macam mane pom dia,dia tetap abang aku .. darah daging aku .. abang kadung aku .. dia baek .. baru aku tgop dalam diri dia .. dia ader ciri-ciri kebaekan .. dia amek aku kelas tuisyen .. hantar aku kelas tuisyen .. beli topup untuk aku .. nakal dia hanya biase .. gile dia hanye biase .. garang dia hanye biase .. dan .. dia hanya abang yang aku ader ,, yang aku sayang .. yang aku salute ,,


   senakal mane dia .. sejahat mane dia .. segile mane dia .. sesewel mane dia .. dia abang aku .. darah daging aku .. tukang jage ma,aku,eman,yana mase abah xder dirumah ..
     ilovuyousomuchhh:3

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)