Thursday 22 March 2012

famili tersayang:)

dari kiri atas .. aku .. fatin nur sahira ( akakku ) .. aiman zafran ( eman ) ..
rusnani mat amin ( ibuku tersayang ).. abdul rahman said ( abahku tercinte ) .. n yg tengah tuw
fatin nur diyana ( yana ) :3
haiii peeps:)
nie famili aku .. famili yg aku sangat-sangat sayang .. tersangat .. mereka hidup aku .. nyawe aku .. aku bahagia disisi mereka .. gambar nie mase hari raye aidilfitri (2o12) .. sume ader except abg aku .. nasrul muiz .. hilang ntah kemane .. raye sangat laa konon sampai x sempat nak bergmbar .. oke .. yg baju purple tuw .. abdul rahman bin said dan sebelah nye tuw .. yg cantek jelite .. yang paling kami sanjung, rusnani mat amin .. parents kepade anak-2 yang sangat degil .. tapi sedegil-degil kami,kami sayang abah kami .. ma kami taw .. aku ader sorang akak .. nak kater sporting .. sporting soit .. kalau bab-bab korea,wahhhh .. aku naek sekepale dangan dia .. bab-bab couple un dia sporting .. that y aku suke luahkan kt dia .. perhhhh !!! terbaek kan ? akak aku beak laa jugak .. sbb aku nie jenis rembat jer barang org .. yang jadi mangse nye , akak aku laa .. sume barang dia aku rembat .. kadang-kadang jer dia marah .. tapi kalau dia marah, aku buad muke slumber dog aku jer .. wakakakakakakaka !!!! abg aku pulak .. muiz .. adoiiii !!! abg aku nie susah sket dia tegas semacam jer .. kadang-kadang aku sendiri pun naek hantu dgn dia .. hahahahahahaha .. tapi kale nye dia bersikap blur,sporting dan macam laa .. tak terkire kot .. huhuhuhu ... dan adik aku eman .. baek . suke sakat aku .. aku pun sekaki suke sakat dia .. hahahahahahahaha .. and de last , yana .. aku sayang dia .. mase akak aku xder .. dia laa jd tukang dengar cter aku .. biar dia x paham , asal jiwe aku oke .. mase aku luah kt dy, dy mesti angguk-2 kononnye faham kodd .. hahahahahahaha .. xkisah laa asal beban aku kureng ..
    adik-beradik aku ader 5 .. aku anak yg ke-3 .. bertuah rase nye dapat duduk ditengah-tengah .. ader kakak , abang and adik 2 org .. biarpun banyak dugaan melanda ,, dapat famili aku stil lagi bersatu and most important .. bahagia dunia akhirat .. amin-3 ..

oke .. tuw jer cter sal famili aku .. 6t aku cter lagi kt korang k .. salam:)

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)