Tuesday 20 March 2012

eeee !!! trox yew mulut aku .. urmm=="
hehehehehehe .. org da na amek gamba,aku join laa sekaki ..
hahahaha
iloveyoumom&dad
xtaw na buat update ape .. urm .. kisah aku .. aku seorg yg mmg terlalu simple .. buktinye,tgop pade blog aku laa .. simple jer kan ? korang suke x ? aku tak kisah laa korang na suke ke tak , p yg pasti, aku suke dengan care aku .. tak meniru gaye org .. steady bohhhh !!! wakakakakaka !! aku kekadang jeles jgk tgop blog org .. mmg perhhhh ar  !!.. aku suke .. tapi masalah nye sekarang , aku dokk panda nokk uat gane .. hahahaha .. kang tubek dohh ayt ganu aku .. ayt antarebangse aku tuw .. mg jgn nokk copy and paste oke ?? aku dokk v .. hahahahahaha .. idup nie simple , dokk perlu nokk bangge ape yg kite ader .. aku adalah aku .. dan aku dokk akan sombong pade org yg dokk sombong .. p aku akan sombong , kalau org tuw yg sombonk dulu ?? oke ?? dokk perlu kott aku nokk sombonk sbb aku nie suke berkawan .. takdokk istilah sombonk lam hidup aku ..

oke laa dalink-dalink ku .. byep .. salam:)

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)