Monday 5 March 2012

berdoa kepada yang MAHA ESA

Assalamualaikum:) .. haii peeps:))
selalu kalau aku ader prob,aku lebih suke mengadu
at ALLAH .. ^_^
hari nie , prob aku bnyk giler .. dan rasenye aku da byk kali nges ke org tuw .. sakit plop mate aku nges sbb dia .. adoiya~ .. kadang-kadang aku pikir jgk .. nape bengap sangat aku pegi nges sbb dia .. ==' .. urm .. p na buad mcm mne da .. kalau korang  na taw,aku nie ratu air mata tapi aku nges bile aku rase sakit hati and marah  .. bukan manje .. aku x manje .. dan aku paling xsuke apabile istilah manje tuw hanye untuk org yg suke menangis .. cikgu aku kate .. menangis tuw bukan sbb manje tapi menunjukkan bahawe yg kite sangat-sangat sedih .. paham ? so,untuk kekawan aku yang same mcm aku,xpe .. teruskan lagii .. xde org yg berani na kate awk manje lagi taw ... dan .. kalau ader masalah,aku lebih suke cter kt ALLAH .. bile aku nges depanNYA,aku rase jiwe aku tenang,sejuk dan sume masalah aku hilang .. lenyap ...
that why,aku bersyukur kerana dilahirkan sebagai umat islam .. Alhamdullilah .. skrg,jiwe aku da tenang cket .. hope,esop xde pape yg berlaku .. Amin3 ..
      urmm .. aku da cter da sume prob aku kt blog kesayangan aku nie .. aku rase cukup laa untuk hari nie ..
byep .. salam .. akusayangkorang:3.. 

2 comments:

stawberry vs cupcakes said...

atin ,soe yer sya x leh nak follow atin... ader problem skit.... nie blog syer http://sheluvislam.blogspot.com/..bye

atengblogspot.com said...

oke .. tenz sayang ..

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)