Thursday 8 March 2012

alhamdulillah .. Allah always with me :3

haii guys .. 
hehehe ,, sekarang,da oke .. da xna pkir sal dia lagi .. xpnting .. 
Alhamdulillah .. walaupun banyak ader masalah .. tapi,aku boley selesaikan .. alhamdullilah .. rase beban di bahu da kurang .. aku xley byk sgt berfkir sbb tahun nie aku da na exam .. xley da main2 .. yang pasti,aku na buat amak kebaikan .. jauhi bnde yg boley merosakkan aqidah aku .. InsyaAllah,selagi aku berdamping dgn ALLAH,diri aku,hidup aku,xkan keseorangan .. aku akan sentiase berdoa pade Allah supaye terus hidup aku terus diberkati olehNYA .. amin3 .. doakan aku oke ?
oke laa syg,byep .. Assalamualaikum:) :3

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)