Thursday 8 March 2012

Adele :3

adele:3 .. iloveyousomuchfuckingdamn !

kenal tak sape nie ??

aku minat sangat2 dia nie taw ..



korang na taw,aku minat sgt dia .. tersangat .. terutamenye,lagu dia yg bertajuk Someone Like You.. lagu yg ini banyak persamaan betul dgn aku .. mcm kisah hidup aku da .. sbb tuw aku amek lagu dia nie sebagai lagu tema blog aku nie ..  hehehehe  .. but seriuosly,aku mmg minat betol ngn dia .. urmm.. sume lagu dia aku minat .. roiling in the deep pom aku minat jugak ... huhuhu .. tapi yg selalu aku pasang at Youtube,lagu Someone Like You laa .. aku mmg xpenah jemu lansung dgr lagu tuw .. lagu kisah hidup aku .. diri aku .. banyak  bagi aku menanges .. huhuhu ..
urm , tuw jer kod aku cter kt korang.. k laa .. Salam .. iloveyousomuch:3 *_*

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)