Monday 5 March 2012

Broken Heart

Assalamualaikum .. peepss,
mungkin hati aku sekarang sedang pecah mcm nie kodd ..
aku sedih.sakit hati,aku benci!
ary nie aku sedih sangat .. hati aku sakit bile mengingati sume tuw .. org yang aku minat sangat kne kebas dgn kwn sendri .. korang taw,org laki tuw baru pndah kt sekolah aku .. mse dia dtg,aku terus minat kt dia .. aku xtaw mcm mne na cter tapi hati aku sekarang sedih sgt .. org yg first time aku minat untuk pndang pertame terus hilang mcm tuw jer dari aku .. nape ak mcm nie hahh?? :( aku sedih .. hati aku sakit .. tiap kali aku ingt dia.aku mesti nges .. hati aku sakit sngt .. tersangat .. dan sekarang,aku rindu dkt ex aku .. dia yg terbaek dan selalu jd yg terbaek untuk aku .. aku na kan dia balek .. aku xnak ingt pasal laki tuw lagii .. hati aku sakit! jiwe aku sakit! dan aku terpakse melalui sume tu dgn sendirinye .. nape mung jahat sangat ngn aku ? aku penah uat jht ke ngn mung ? bakpe mg jahat ngt ?? aku nyesal suke n minat kt mg ! aku bersyukur,disaat aku tgh nages,kawan aku ader disisi .. disaat aku tgh sakit hati,kawan aku ader disisi .. meksaih untuk pijah , asma , ain , eisha sbb pujuk atin .. atin xtaw laa klaw korang xdop mse tuw .. mekasih sygg .. atin syg korang .. :3

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)