Tuesday 27 January 2015


Assalamualaikum.

melihat butik aku yang masih takde orang dan aku mula dah naik bosan. tetiba aku teringatkan pada blog aku. rindu gile seh! hmm lame dh tak update blog aku. taktahulah nak story pasai apa. hahahah. hm utk dak-dak lepasan spm, korang buat apa je? duk rumah je ke? tak kerja? aku sekarang alhamdullilah dapat kerja. susoh woo nk mitak  kerja. katanya nak berpengalaman tapi yelakan nak berpengalaman macam mana kita sendiri baru first time nak kerja. hmm. tpi alhamdullilah ad orang amek aku kerja, alhamdullilah, heee. tak ah bosan sangat duk kat rumah kan....

kerja sebenarnya susah jugak. baru tahu susahnya mcam mana. ahhh biarkan lah, yang penting dapat gaji. hahahahahaha *jahat gila.
well. lps spm, banyak gila perancangan aku. tapi aku taktahu lah tercapai ke tidok, huahuahua. mmg banyak. kalau nk di senarai dlm kertas A4 tu, agaknya boleh sehelai sehelai jgak page dia tuuu. hmmm aku mmg takde ayat dah. lps spm perghhh, gila otak aku mcam takde ayat langsung! watdehal ! haih. oklah korang, tqsm sebab baca ya, hahahahhaa babai, SALAM :)

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)