Wednesday 28 May 2014

buka buku baru.

Assalamualaikum.
haii..

   sebenarnya aku dah jakun sangat dah ni, idea nak mengarang ayat pun dah takde dah ni. dah lama sangat kut aku tinggal dunia blogger nikan. hm, rindu tu opokos ado. tapi kekangan masa tu yang takdo. serius, penat weh bila kita ade gelaran as a student. walau bagaimanapun, penat, letih, malas, takde masa tu kene tolak tepi dulu. mesti... ehhh bukan mesti dah tapi WAJIB dah pun. nak nak aku menunggu masa nak berperang je ni. dah tak lama dah ni aku nak spm. hmmmmmm. gerun memikirkannya.

sorry ye guys kalau aku lama sangat tak uptade. hm, takde masa, takde ayat, taktahu nak buat cerita apa ! hiks. sekarang nikan, belum terlambat lagi untuk aku ataupun orang lain nak berjuang mati-matian untuk spm. pls pls pls, jangan putus asa. jangan sekali kali putus asa. okeh?

aku cakap dekat orang pandailah, tapi diri sendiri? huhh, asyik nak mengeluh ajee namun aku sentiasa peringatkan diri aku supaya jangan mengeluh, Allah marah, Allah tak suka. hmmmm okk.....

lepasnie, memang susah dah aku nak update belog, tapi, korang janganlah lupe belog aku pulak ye. InsyaAllah, lepas je aku habes spm, aku akan sentiasa update belog aku ni haa. hehehe.
korang jangan ah lupe pulak belog aku, hmm sedih ni sedih nii.....
hiks.

jangan lupe untuk terus terusan melawat belog aku ye, hehehe.

oklah sampai disini sahajalah ye. tqsm korang, ehh tapi sebelum itu, korang tolong doakan kejayaan aku ye, kejayaan aku semasa aku nak berperang spm. hehehehe. jangan lupa ye? tq awakkkk......





p/s : taktahulah tajuk kali ni kene-mengena ke tak dengan entry. hahahahahaha

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)