Friday 4 April 2014

apabila hati berbicara.....

Assalamualaikum..
haii..

dah lama aku tak menjengah laman belog aku, aku busy, sangat sangat. tambah-tambah pulak, kerja kursus akaun dah start dah. what the fish -,- memang takleh nak rehat langsung. tap dekat sekolah petang tadi, baru buat lejar, tapi itulah, lejar pun dah boleh buat kepala aku rase macam nak hentak kat dinding je. lollll.

btw babe/dude malam ni kann, memang part sedih sikit ni. dah memang aku sedih kut. bukak utube pun dengar lagu "DE MEISES- DENGARLAH  BINTANG HATIKU" duk ulang-ulang dari tadi. apalah aku nikan.. tapi babe, lagu tu best, memang aku menjiwai sangat sangat... sebab kisah dia sangat sangat sedih...


malam ni takde topik yang best, aku cuma nak luah apa yang aku tengah fikirkan sekarang.. sekarang, pendrive aku hilang. ntah kemana pergi aku pun taktahulah. aku sayang sangat sangat kat pendrive aku. banyak moments yang aku simpan dalam tu. baru ingat nak tunjuk moments2 tu kat anak anak aku pada SUATU HARI nanti. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. hm hm hm, malam ni, banyak sungguh masalah yang
aku alami. dann...... apa yang aku tahu, aku tak rasa apa-apa pun. sedih? tertekan? kecewa? sakit hati? idk.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------



aku penat.
penat
penat
penat

andai kau tahu perasaan aku kawan.

aku penat
penat
penat



andai itu takdirnya, aku lebih rela berserah diri, memohon maaf. walaupun benda itu terlalu susah untuk aku meluahkannya.... tapi apa boleh buat? kalau itu boleh buat kau bahagiakan? aku mintak maaf kawan, aku tak sempurna. tak sempurna nak jaga hati semua insan yang ada dalam muka bumi Allah ini. aku manusia biasa, yang lemah pada dugaan.



Ya ALLAH, kuatkanlah hati aku YA Allah.
aku penat , penat menjaga hati dan perasaan manusia yang pelbagai jenis ragam yang ada YA ALLAH.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------




takde topik dah yang nak ditulis. aku harap lepas ni, sedikit sebanyak, hati aku tenang. tenang. tenang. tenang.......................


tq pada siapa yang sudi baca :D

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)