Saturday 28 September 2013

Menghitung Masa.

Assalamualaikum,
hai.

hari ni, izzat nasrie and the geng sudah berpakat untuk datang kat rumah aku untuk buat kerje kursus prinsip akaun. and, sampai sekarang batang hidung dia n the geng masih tidak kelihatan lagi. ayooooo.... dah lama aku tunggu. sekarang pukul 3. menghitung masa jugak aku niiiiii......hm, so, sambil menunggu dia, baik aku bukak belog aku. lihat kut-kut ade cerite yang terbaru. hm.

btw, lately ni, aku memang tak cukup tangan nak buat kerje lain. *ek eleh, menyampah pulok aku dengar, online buleh pulak. hahahahahaha (mata ke atas, tangan ke bahu, sila menyampah dengan ayat tersebut) hahahaha.
ok guys, sambung balik, well, sekarang kelas aku kene buat kerje kursus, prinsip akaun pulak tu. omg omg. tertekan gile weh. aku mengaku yang aku memang kureng bab kira mengira. aku suka mengarang, dan aku akan sentiase minat akan mengarang ayat or anything yang bermain dengan ayat but not dengan number. wehhh ! kalau math, boleh tahan lagi ok. aku suka math walaupun math ade number. hiks.

... but akaun, i dont know. sedih sangat, kekadang kan, penah nak pie kat abah then cakap
 ' abah, pikah nak pindah sekolah, tukar aliran, maybe nak amek ekonomi sebab pikah tak suka akaun !' ... kalau boleh, memang aku nak cakap macam itu, tapi ..... aku sekarang dah belajar akaun separuh abab dah weh, takkanlah nak tukar? omg.

tapi tula, tiap kali nak tukar subjek, aku mesti termenung buat seketika. aku sebenarnye bukan tak boleh go on terus dengan akaun, aku boleh dan aku suka akaun, tapi tulah, mungkin aku ni jenis malas nak buat latihan kut, that why aku jadi blurr tu setiap kali ade mase akaun. ( mengaku diri sendiri, tak apa kan? hahaha )

tertekan sangat, sangat-sangat. kenapa dengan aku ni? nak spm tahun depan dah. tapi kenapa aku tak boleh nak gempakkan result aku lagi erk? exam setara ogos pun, aku boleh satu A je. maigad, sedih wehhh. tapi tak apa, bersyukur sebab kali ni semua subjek aku lulus. ohyeah ! hahahahahaha, cayalah.

aku harap aku akan mencintai akaun dengan mendalam lagi, dan aku harap jugak, cinta aku dekat akaun akan terbalas. aku taknak lah bercinta sorang-sorang. apa orang kata, cinta tepuk sebelah tangan ke apa? ntahlah. hiks, aku harap akaun akan jatuh cinta dekat aku. amin amin amin. hehehe.

oklah, doakan kejayaan aku yea? wassalam

p/s: kene-mengene tak dengan tajuk menghitung masa? aku rase jauh berbeza je. hahahaha.


No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)