Thursday 26 September 2013

...

Assalamualaikum,
hai

selamat pagi dan mulakan hari anda dengan senyuman ok. hari ni hari jumaat and ofcoz, hari jumaat dan hari sabtu adalah hari off day aku. huhu. well, aku akan stay kat rumah, tak buat apa-apa, surf internet, wow, best ok. ape yang pasti, dapat rehatkan minda dengan pelbagai jenis masalah.

aku mendengar lagu sambil tanganku menari-nari atas keypad lappy. hurm, lagu ape? lagu dekat utube ni ha, yang bertajuk wrecking ball. i dont know why aku suka sangat dekat lagu tu. ade maksud yang menyentuh hati aku. hm. i dont know. tapi tiap kali aku dengar lagu tu, aku dapat rasakan apa yang miley rasa. hahahahahaha. kolot je dengar ayat aku ni. ish ish ish

entry ni sebenarnya takde tajuk. aku taktahu nak letak tajuk apa because aku rase entry aku ni, takde pape pun, yang ade bnde yang aku lalui semenjak dua menjak ni. tahun depan aku dah nak spm. aku tak la aku dapat layan internet macam ni ke tak.... tak akan hidup aku sehari-hari perlu mengadap internet?

tak.. aku perlu ubah hidup aku..

aku cintakan kerjaya. dan aku nak berjaya, kalau bukan aku sendiri yang ubah diri aku, aku nak harapkan dekat siapa lagi kan?

kekadang tulah, hidup ni banyak rintangan. kalau kita tak sedia nak tempuhi rintangan tersebut, macam mane kita nak berdepan dengan semua ni? tuhan bagi kita akal, kita kene fikir sendiri. hm.

tolong doakan aku, aku harap aku berjaya suatu hari nanti. dan, tolong doakan aku untuk spm tahun depan. inshaallah, aku akan berjaya, akan ! must !

wassalam.

p/s : taktahu entry nak berkisarkan apa, walaubagaimanapun, korang baca jela erks, hahaha. tq !

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)