Saturday 27 April 2013

Selamat Hari Tua awakk :)

Assalamualaikum :)

 Hari nie saya nak post pasal bufday seseorang. Saya mengagahi jugak jari saya untuk menaip waima kepala saya terase pening sangat-sangat. Tapi demi dia, tapela, saya post jugak sebab dia jugak salah satu sahabat saya di sekolah. Dia rapat jugak dengan saya. Mase bufday saya, dia ade jugak post pasal saya. Urmm, terima kasih ye wak. Adiahhh ??? Urmm, adiah dia saya tak cari lagi. Idk la nak cari present ape ke dia. Bende yang saya nak bagi ke dia, semua orang dah bagi. So, idk la. Lagipun kakak saya tak balik lagi, so susah sket nak cari adiah nie. Saya tak reti nak bagi adiah macam mane dekat orang, selalu jugak saya gunakan khidmat seseorang untuk mencari adiah yang sesuai.  Hehehe~ so bad la kan.

 Untuk najihan nizam, selamat hari tua ye awakk. Saya mitak maaf sebab lambat post. Buzy and takde idea. Hahahahaha. Walaubagaimanapun, saya nak awak tahu, yang lambat atau lewat, saya tetap akan post jugak entry pasal awak. Saya mitak maaf kalau selama kita berkawan, saya selalu buat awak sakit hati. Saya memang keras kepala. Semua orang cakap macam tu. So, saya harap awak bersabar lah erkk dengan perangai saya nie ehh? Hihihihi^^ lepas tu, saya nak mitak maaf jugak kalau saya ade buat salah dekat awak. Maybe saya penah mengumpat pasal awak ke? Hehehehehehehe. ampunkan sayaaaaaaaaaaaaaaaa geee !!!! hahahahaha.

 Semoge awak panjang umur dan bahagia selalu disamping keluarga yang tersayang. Semoge awak mendapat keputusan yang baik dalam SPM. Gud luck sayang :*. Last but not list, ini ada sedikit gambar + kenangan saya bersama kawan saya, najihan nizam.

Najihan nizam pakai cermin mata.


najihan nizam berbaju pink tu.


najihan nizam pandu puteri.



kami bersame :)

Yang tinggi lampai, manis bergaya tu dia laa tu. Hehehehe~ ok, terima kasih kerana sudi bace entry saya. Las minute so ayat serabai sket. Hehehe~ Wassalam.

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)