Sunday 3 March 2013

Back Together ?

         Assalamualaikum and hai. *OneAbigSmile* ok, ambil mood japppp...... loadinggggg..... hehehehe

     Bismillahhiromanirohim, ok korang, actually, sekolah saya hari nie cuti. Bukan sekolah saya jea kott. Seluruh teganu maybe. Hehehe. Ntahlah, taktawww. Hahahahaha. So, saya ada masa lah siket nak updated kan. Kawan saya cakap belog saya dah nak berhabuk sebab lame sangat tak update entry. Hahaha, jahat betul. Oklah, oleh kerana saya taknak kasi belog saya nie berhabuk, so, terpakse lah updates apa sahaja yang ada dalam otak nie kan.
 
 Sebenarnye, 2, 3 hari nie, saya happy cket. I'm don't know why. Hehehehe~ tapi itulah, saya tak boleh happy sangat. Takut tuhan tarik balik kan. Adakala kita bergembira, kita takboleh lupe Allah. Allah bagi nikmat, so, kita patut mensyukuri atas pemberian-Nya. *takeAnote* so, seperti tajuk saya diatas, back together ? what mean of that?? ewww --' . Hahahaha. Ok ok, maksud tajuk diatas tuu, sebenarnye saya tuju dekat crush saya. Btw, saya taknak tulis name dia at here. Bahaya bahaya bahaya. HAHAHA. Sejak dari bufday saya hari tu, hubungan saya dengan crush saya dah baik. Seriuosly, dah baik. Lagi better dari sebelum nie. Hehehe~ takleh lah cite banyak-banyak. Apa yang penting, doa saya dan doa dia. Kalau jodoh kami berpanjangan, Insyaallah, ada lettew kan korang ?

 Teacher saya cakap, dengan umur saya yang sekarang, kita dah patut dah berdoa agar kite dapat jodoh yang sebaik-baiknya. Nak cari yang sempurna, cukup pakej, memang jarang berjumpa kan ? So, apa yang kite kene buat dari sekarang, just berdoa, berdoa andd berdoa. insyaallah, kalau kita serahkan segala-gala kepada-Nya, segalanya akan dipermudahkan. Jangan risau. Tapi, korang janganlah pulak malas nak menadah tangan untuk berdoa ya? Penting berdoa korang tahu tak. So, doakan saya jugak yea agar saya dapat jodoh yang baik. Amin amin amin~ Sekian, wassalam


No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)