Monday 25 February 2013

Assalamualaikum

Hai *smile*
 Actually. saya taktahu nak post entry pasal apa. Tapi takpelah kan ? Harap-harap anda baca jelah ok ? Hehee~ okay, syukur alhamdullilah kita masih lagi hidup dimuka bumi Allah. Selain itu, saya ada satu berita yang menyayat hati, korang ada tengok berita tak kisah seorang pemuda yang terjatuh dalam sungai kelatan ? Subhanaallah, saya rasa sayu gile masa mendengar berita tersebut. Taktahu lah macam mane naseb family dia kan ? Sebagaimana yang saya tahu, sampai sekarang dia tidak diketemukan lagi. Itu apa yang saya tahu lah kan. Marilah kita sesama membaca surah Al-Fatihah and doa supaye dia diketemukan secepat yang mungkin. Amin amin amin.
Okay, semalam sekolah saya ada menyambut hari jadi a.k.a happy bornday kepada pengetua sekolah saya. Seriuosly, baru saya tahu yang bufday beliau pada 18.feb, mean of that bufday saya lah dulu kan ? kan ? kan ? Hahahaha. Saya yakin pasti korang cakap saya nie tak care kan pasal pengetua sampai bufday beliau pun saya taktahu. Aduhai, memang saya akui itu, hahahaha, okay, lepas nie, insyaallah, saya akan mengambil berat tentang hal itu.  
  
Semalam saya dapat present dari bestie saya. Honestly, saya memang menyukainya, Alhamdullilah, saya dapat lagi sekali hijab pada tahun nie. Tahun lepas saya dah dapat, dari seseorang yang saya suka dalam diam diam.Hehehee~  Cantik sangat. Subhanaallah. Hari ini, lagi sekali saya terkejut sampai saya terloncat-loncat dalam kelas. Mase crush saya nak balik sekolah tadi, dia ada lalu depan kelas saya, dan kebetulan mase tu saya tengah siap-siap untuk pulang jugak. Mase saya nak pakai beg sandang saya tu, dia pun masuk , ( actually, bukan saya keseorangan dalam kelas tu ok, mase tu saya ada dengan bestie saya 2 orang ) dan dia pun menyerahkan sesuatu dalam plastic bag itu kepada saya. 
- Muka saya masa tu cuak gile, lastly dia cakap,  
- ' Aten, nie ada sesuatu nie, copppsss, jangan bukak sekarang ! ok ?
saya pun membalasnya dengan anggukan, bukan apa korang, otak masih tak berfungsi lagi sebab masih shocked dengan kejadian sebentar tadi. AHAHAHAHA. Lepas jea dia berpusing ke depan untuk pulang, niat saya untuk pulang tadi pun terbantut sebaliknya melangkah masuk semula dalam kelas. Bestie saya yang 2 orang tu pun muka excited giloss uollss. Lebih daripada saya lagi. ATOTOTOTO--' ahahahaha. 

Lepas tuu, dengan cuak, saya, najihah, hafizah pun bukak hadiah tu sesame. Subhanaallah, dia bagi baju dekat saya !!! Lepas tuu, saya terus peluk baju tu and terloncat-loncat *TerserlahKebudak-budakkan* ahahahaha. Tahun lepas dia bagi hijab, dan tahun nie dia bagi baju. Dahlah warne merah. My fav colourrr !!! Ohmaii,, saya rasa bertambah lagi sayang saya dekat dia walaupun dia dengan saya, hanya sebagai kawan. Dan saya meminatinya pun dalam diam-diam. Sekian. wassalam :)



No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)