Saturday 22 December 2012

School Holidays:')

   Dalam duka, ada suka. Dalam suka, ade seribu kali masalah . btw , Assalamualaikum and selamat sejahtera . Semoga berade dalam keadaan yang sihat walafiat. Alhamdullilah, aku masih ade ruang lagi untuk updates blog.
     
    Hahahaha^^ winkk - winkk . *HatiSedangGembira. tapi itulah, segembira mane aku, sesuke mane aku, seriang mane aku, aku tetap ade BIG PROBLEM, yang aku sendiri taktahu macam mane nak settlekan ia. Okey, hanye aku sahaje yang tahu , yea , hanye aku. Asalkan aku sudah membuat abah aku gembira, maka hati aku akan gembira. Bagi aku, abah dengan maa The Best Person. Aku tak mampu nak bahagiakan parents aku lagi. Tapi , InsyaAllah , suatu hari nanti. 

  One more thing, aku dah dapat blog aku kembali:) . Insyaallah , kalau tiada aral, aku akan post lagi. New blog nie membuat hati aku terus-terusan untuk updates. Hohoho^^ okeylah . Itu jea yang aku updates hari ini. thanks sebab sudi bace :) . Wassalam.

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)