Saturday 22 December 2012

OFF untuk beberape hari :")

pagi yang indah dek matahari yang terang dan embun yang
sejuk^^
                                                     

       Sebelum itu, Assalamualaikum dan haii** :)   semalam aku dah post satu blog . Hari ini pulak tadi satu lagi cerita. Urmm, nak kate story, tak kott. Maybe luahan hati dari hati ke hati. Tadi, aku ade bukak mukabuku aku and yea, as im know, mukabuku aku telah diblock. So sad:( banyak betul dugaan aku at laman sosial nie kan. Tadi aku baru nak updates status untuk memberitahu tentang kewujudan blog aku nie. Aku jugak nak ucap : Thanks to Nurul Adlin Syahira because design my blog^^ that was really-really nice. Aku takpenah dapat blog yang awesome mcmnie.
     
 
       Aku baru jea nak mention name alyn, tapi bile aku cari, name alyn hilang :O aku jadi sangsi lepastuh aku check at poke-poke sebab aku dengan alyn selalu jugak poke-poke nie. Hoho^^ . Dan sekali lagi, aku rase nak *pengsan* sebab bile aku pegi profile alyn, ada perkataan ' ADD AS FREIND ' uahhh !! tsssk , tsssk :( aku takpenah lagi kott remove sesiape. Taktahu kenape dengan mukabukukuu tuh. Semakin hari, semakin meroyan aku dengan dia. LAIN sangat. So, for alyn, sory yea, mukabuku atin kene block jadi sedikit blurrr. Sory, bukan atin yg remove alyn taww. Sorryyy:)

   Untuk beberape hari nie, aku mungkin tidak on sebarang laman sosial like twiter , blog ataupun mukabuku kedua aku ok. Untuk alyn, alyn buat laa pape yg terbaik untuk blog atin oke. Lagipun, kite berhubung melalui twiter jea kan. Jadi mungkin susah cket kot nak berhubung sbb atin off twitter. But, 2 or 3 days jea kot.  Hahahahahaha. Like a monster. Terase lawak pulak. Kalau ade anything, just bagitahu kat bodyguard atin yea , iaitu TWITER. Hahahaha. Okeylah, tu jea yang atin nak sampaikan. Thanks again alyn. Wassalam^^

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)