Monday 25 March 2013

Selamat bercuti :)

Assalamualaikum and haii :)

   Malam yang tenang, angin yang sepoi-sepoi bahase, wahhhhh, memang bestlah kan updates belog mase nie. Urmmm, saya dah lame tak post entry, dah berhabuk gile dah kutt, hehehe~ oklah my readers, kita taknak buang mase lagi, so just drop the subject ok.

  Malam nie sangat-sangat sunyi. Tambah-tambah kakak, adik lelaki saya, abang semuanye takde mase cuti. Ohhhh sadlife:( mase cuti saya hanya bersame dengan adik bongsu saya. Sedih betul. Selain itu jugak, cuti nie saya tak pegi melancong kat mana-mana. Hanya stay dekat rumah. jeaaa. Urmmm, sekarang, saya dah suka tengok cartoon story taw~ hahahahhahaha, bestt sangat cerita kartun. Rasenye, lagi best dari cerita ntah ape-ape--'
Selain itu, kakak saya ade jugak beli novel untuk saya. Wahhh ! semakin sayang dekat kakak saya. Hobi saya dikongsikan bersame-same kakak saya. Hehehehe. Actually, dia pun minat membace novel jugak, jadi, dia yang tukang beli, saya yang tukang baca. Best jugak kalau ada kakak yang mempunyai minat yang same dengan kite taww. Kite boleh ambil kesempatan ckett. Hahahaha

 Percutian korang mesti best kan ? Urm, takpelah, bagi saya, percutian saya nie lebih baik duk kat umah jea, boleh tolong ma. Hehehe, tolong ke bendenye, tolong tengok adalahh ~ hahaha, dann, bagi saya jugak, duk kat umah best, boleh tidur, boleh tengok tv, boleh ngorat .......... erkkkkk ?? ngorat ?????? lolssss, takde faedah saya pegi mengorat orang laki. Ish ish ish, baik saya bace novel. Hahahahahaha. Oh yaa, cuti nie saya dah khatam novel 2 dah. Hehehehe, novel semuanye gile-gile, ade jalan cerita yang menarik, bestttttt sangatt taw. Ade satu tahap tu, kalau dang saya bace novel yang gile-gile, boleh satu hari saya dukk tersengih-sengih macam kerang busuk tawwww.

 Hidup tanpa crush lagi bagus. Selepas saya bermunasabah diri saya, baru saya tahu, takde faedahnye kalau saya terusan menunggu dia, tapi dia memainkan hati saya. So, saya putuskan, saya nak lupekan dia dengan baik caranya. Acecece~  ayat bukan main lagi kan? kan ? kan ? perhhhhhh! hahahaha. So to all my friends, saya harap korang bagi sokongan dekat saya, bukan terus-terusan mengusik saya dengan si dia. Masa silam telah mendewasekan saya. Mungkin saya telah fobia untuk bercintan-cintun lagi. Dunia saya sekarang, hanya ma, abah, kak aten, muiz, leman, yana.

 50 thousand years before the sky was introduced to the sea,  Allah Azza Wajjala was wrote down your name next to me :') Yes, so, tak perlu kita mencari, Insyaallah, kalau ade jodoh, kite pasti berjumpa lagi. Assalamualaikum



Bacelah, semoge memahami
isi kandungannya. 



No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)