Friday 28 December 2012

3o . 12 . 2012

       
         
          Assalamualaikum dan haii  hehehe, dah lame kan aku tak updates kan ? kan ? Oitttt !! Padehal baru beberape hari jea kott. Ishh, mengader sungguh aku nie. Hohoho^^ rindu pulak aku dekat  nie. Dah lame kott aku tak menulis . Tak sentuh buku langsung dan tak menulis langsung. Erkkk  acano aku nak buka buku ?? buku tingkatan 4 pun aku takde lagi. Mengarut sudaaa. Hahaha ! Lagi satu, aku suke menaip. Memang sejak azali lagi laa. Cume mase tuu, idk lagi kott about IT nie ha. Yela kan, mase tu aku duk dalam perut my mom kott. Hahahaha ! Okey, berbalik to our story, mesti awak-awak tanye kan ape maksud tarikh diatas. So, let's started our story. Jyeahhhh !!
     
       
        Okeyy, tarikh diatas bermaksud im will back to my hometown. hahaha #OhMyEnglish hahahaha !! aku akan balik terengganu pada hari ahad nie. Semua barang sekolah aku tak beli lagi. Ntahlah, selame aku stay kat selangor nie, aku goyang kaki je kot. Langsung tak fikir pasal barang sekolah. Ohmaigod !  bile aku bagitahu semua kekawan aku pasal nie, totally semuanye terkejut. Hohoho^^ taktahu nape--' hahahaha ! Yea, aku sendiri tak fikir ape-ape pun. Tahun 2013akan tiba tidak lame lagi dan aku langsung takde mood untuk menyambutnye. Sad life:( idk why--' ekceli, aku nak updates pasal budak-budak yang aku jage tu atau yang lebih dikenali sebagai babysiterr. 2 hari lagi aku akan balik terengganu and aku yakin 100%, pasti aku akan rindukan budak-budak nie. Tipu laa kalau kate, dalam sehari tu, aku tak marah kat diorang kan. Yes, aku admit, aku penah marahkan budak-budak tuu TAPI  bukan sebab saje-saje taw, salah satu sebabnye diorang malas nak mandi, malas nak makan, malas nak kemaskan bilik and sooo oon. You know what  budak-budak ade seribu dalam satu kerenah taw, susah gileee kott nak jage diorang, jadi kite sebagai orang besar kene tahu macam mane nak handle semua tu. Kalau marah, then pukul, ape kejadahnye kan ? itu name kes dera dahhh. Hahahahaha^^

   
        #ToBeHonest aku penah cubit diorang, hehehe, dan pure-pure nak pukul diorang hoho^^ mase tuu, muke aku dah bertukar menjadi harimau ! aummm !! hahahaha ! tapi,  diorang buat don't know jea dan lagi teruk, diorang.. urmm.. urmm.. cabut larii laaa oiii. Lastly, aku jugak yang kene pergi kejar diorang. Tapi, aku cubit tak kuat mane. Anak manusie tuu oii. Iman aku lagi kuat kott. InsyaALLAH, selame aku hidup di mukebumi ALLAH nie, aku tak akan sekali-kali menyakiti saudare islam aku sendiri. Amin, amin, amin  . Urmm, im will be miss them. Yeahh, 3o hari aku and my sis jage mereka. Susah senang kami bersame. Hahaha !! Dan kerane mereke jugak laa, aku dengan my sis pandai dah masak sekarang. Bukan untuk bersikap RIAK tapi atas sebab hati sedang gembire kan, so, tak salah kalau kite share sesame kan ? kan ? kan ? 

        Budak-budak 3 orang nie sebenarnye tersangat-sangat laa awesome. Mereka pandai uruskan diri masing-masing dan paling aku salute pade seorang budak nie, yang sangat-sangat comel, Syeikh Mohd Ali Iman , tiap kali dia bangun pagi pasti dia akan cari ipad dia. Whoaa !!! bangun jea terus pegang ipad dia. Hahahaha. Kekadang aku rase iman dengan aku ade persamaan jugak. Iman bangun pegang ipad, aku bangun pegang bb and terus tweet-tweet. muahehehehehe !! Ohh, aku sebenarnye tak sangke sebab 3o hari kott aku jadi babysiter  *pengsan* hahahaha ! bukan senang taw nak galas tanggungjawab nie. Ape yang penting, kite kene pandai pujuk, rayu, dan bermanis muke dalam menghadapi budak-budak:) Nie ade beberape keping gambar yang nak dikongsikan bersame 


Nie anak sulung kaklong. Name:

Sharifah Dhia Balqis


Nie anak ke-dua kaklong. Name:

Sharifah Adelia Sofia

     
 
Nie anak bongsu kaklong. Name:

Syeikh Mohd Ali Iman. 

 Nie waktu dia mase kecil, wahh !!
aku tengok gambar nie, Ya Allah, comel sungguh !! ^^
   
         
       Winkk winkk ^^ acano ?? da lihat ? comel kan. Hehehe. Comel sungguh mereke. Allahuakbar !! Ciptaan Allah indah semuanye. Well, anak-anak, tahun depan kak fikah dan kak fatin datang lagi yer ke rumah korang. Tssskkk tssskkkk  sedihhnyee nak tinggalkan korang. Takpe-takpe, tahun depan ade lagi. sabar laa wahai hati:) hahahaha. okeylahh, itu sahaje yang nak dikongsikan bersame. Take care korang. Terima kasih kerane sudi bace .Wassalam 



  


  








   

No comments:

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)