Saturday 3 March 2012

nie angan-angan aku .. xtaw laa tercapai ke tak ..
aku na nikon !!!! na nikon !!
urmm .. aku suke posing .. amek gambar .. bila besar ,aku ingt na jadikan phtographer nie sebagai hobi aku .. kat mne jer aku pegi,mesti wajib amek gambar .. p x wajib laa jugak .. ikot mood laa .. honestly,amek gambar and posing tu adalah sebahagian dalam hidup aku .. (hehehehe) .. now,aku teringin sangad2 na pakai nikon .. abah kate bile exam pertengahan tahun nanti law aku get 3A ( bole laa jugak.. insyaALLAH ) abah akan belikan nikon ..hahahaha .. bez nye .. x sabar rasenye .. p korang doakan aku oke ?? doakan yang aku akan dapat 3A dlm exam pertengahan tahun .. oke ? tenkiu ... love u !

2017

hello my followers! long time not see, semoga berada dalam keadaan yang sihat dan di lindungi oleh Allah SWT. Amin :)